.A STORY.: Minggu Ke-2 Praktikal
BLOGGER TEMPLATES AND YouTube Layouts »
online photo effects

Tuesday, January 24, 2012

Minggu Ke-2 Praktikal

Assalamualaikum wbt.


Esok masuk lah minggu ke dua praktikal di klinik bersamaan hari ke enam. Yay. Minggu ni 3 hari je kerja. Woh. Penat jugak sakit tumit aku. Tapi syok la gak sebab memang tak menang kaki la wa cakap lu. Lepas sorang-sorang client masuk bawak 2 3 ekor sorang pet diorang. Dr pagi sampai petang. Then balik kolej apa leh buat baring tido. Penat.

Tapi minggu ke dua ni mencabar sikit la. Sebab nak kena prepare untuk presentation hari Jumaat nanti. Semoga aku tak gelabah. Aku present pasal Vaccination. everything vaccination in small animal, aku kena bgtau. (T,T) nangis! Rasa tak sabar lak nak habes petang Jumaat tu. Then sambung plak praktikal post mortem di fakulti aku jugak. Kiranya aku tinggal di Kolej 17 yang tercinta la sangat ni selama 3 minggu la? Pencinta kolej katekan. Kakakaka.



Okeh. Sengaja taip benda yang tak de isi sebab tengok belog nie sunyi sepi je. Ada lagu latar je. So bajet2 nak tak sepi saje la taip entah apa-apa. Sebab aku ada masa 2 malam lagi untuk siapkan slide n word untuk vaccination aku tu. 


Waktu sekarang jugak aku ngah pikir tentang HADIAH. Yang ke 23 tahun dia dan ke 6 tahun kami.



p/s: hehe. rugi kan baca. sebab tak best. perasaan aku kini terkilan sebab broadband tertinggal kat rumah dan rasa sungguh risau kerana nak menyiapkan presentation itu, dan kemudian naseb baik kolej 'tercinta' la sangat ni ada wifi. Fuh.

No comments: