.A STORY.: Maafkanku diatas kedegilanku~
BLOGGER TEMPLATES AND YouTube Layouts »
online photo effects

Wednesday, June 22, 2011

Maafkanku diatas kedegilanku~

Otak penin...hatiku pun pening...memikirkan apekah jalan terbaik...teruknya aku..bende yg simple pun aku pening kepala nak pikirkan...kenapa aku macam tu...kadang-kadang aku tengok orang lain...mudah je..aku ni serabut sangat...nak buat sumthing semua setel padahal aku tau tak boleh....



sori kepada kamu...sebab terpakse layan pangai degilku ini....mesti kamu geram sangat dengan pangaiku ni...pangai ku yg kamu sememangnya kenal...selalu buat kamu geram n sakit hati...maafkan ku~~~



sori kepada kawan-kawan sebab xdapat join same2..tp aku akan pegi jumpe korang after event tu...sememangnya aku xdapat hadirkan diri untuk event tu...




sori kepada diri sendiri..sebab selalu peningkan kepala sendiri..walaupun perkara yg bermain di kepala adelah simple...



~~~akulah seorang perempuan yg sangat meng"complicated"kan diri dalam hidupnye..

No comments: