.A STORY.
BLOGGER TEMPLATES AND YouTube Layouts »
online photo effects

Wednesday, June 15, 2011

Assalamualaikum w.b.t

dah lame gile tak berblog..baru pas habes meronda dengan kereta.gaye cam bajet tol nak meronda dengan kereta tiap ari kan. ha..sebabnya setelah dapat lesen P dulu sampai la dah permanent sekang aku mane ade nk bawak2 kete dengan betol2. setakat pegi kedai kat taman umah abang aku tu ade la. so, dalam 3 bulan ni kena bawak tiap ari da..sebab nk besekan lek tangan aku yg kekok ni. time cuti gni la nak power kan.hehe..

tp bese la keyakinan dalam diri kurang cket. mungkin aku ni masalah fobia ke hape ke pun tatau la kan.

mase cuti duk kat rumah mmg sangat bosan. sebab nye aku rase tak de pape nk buat. astro pun semakin takde cite best da. pastu nk on9 pun cam hampeh je line. bese ar..duk kampung kan.

oke la. tetiba nk kene memasak. entri ni paling tak best sebab xde isi langsung. bye2.

No comments: