.A STORY.: SESALKAH AKU?
BLOGGER TEMPLATES AND YouTube Layouts »
online photo effects

Tuesday, November 2, 2010

SESALKAH AKU?

huhu. dalam keadaan yang ingin menyambut kedatangan exam ni..

terdapat sejambak puisi yg aku nukilkan untuk diri aku..

bajet la kau Haida!

haha. (y.y)


http://www.cute-smiley.com

Pada satu saat ketika..

aku bertanya pada sang hari..

benarkah pemilihan ini..

adalah silap di mana-mana..

dan aku mendapat satu kepastian..

aku sebenarnya keliru..

antara minat dan keupayaan..

bukan upaya aku di sini sebenarnya..

namun..jauh di sudut hati..

"kau perlu teruskan!'

itukah yang terjerit dari hati ku?

atau itu hanyalah satu paksaan yang keluar dari bibir..


dan di kala ini..

aku memikir..

sesuatu yang aku idamkan..

mengapa aku tidak memilih jalan itu dahulu..

sedarkah aku akan keupayaan aku?


dan telah mendapat utusan dari hati..

"meneruskan..dan memulakan"

mencuba meneruskan hingga penghabisan..dan mencuba untuk memulakan sesuatu yang aku idamkan...

~aku yang masih dalam perjuangan...


http://www.cute-smiley.com

No comments: