.A STORY.: injection dan aku.
BLOGGER TEMPLATES AND YouTube Layouts »
online photo effects

Thursday, July 29, 2010

injection dan aku.

heehhe..salam sayang dari aku sekali lagi. sungguh byk perkara.~byk sgt assignment, byk sgt makan, byk sgt masalah, byk sgt berfikir dan yg penting, byk sgt perkara yg berlaku.

ok. arini bersamaan dengan 29hb Julai 2010, aku dah amek vaksin anti-tetanus. aku pon tak pasti adakah ini kali kedua atau ke pertama. sebab dulu2 inject tak reti sgt bab2 vaksin nie. haha. dan tangan kiriku masih dalam denyutan2 yg mendayukan. paling memalukan aku pada hari ni adalah, selepas kejadian mengambil injection, aku n kawan pergi le makan2 di kafeteria veterinar. ceh! kafe je sebena.silap, kantin sebena. hehe. makan sedap punye la, sambil mengcover tgn yg baru dicucuk, aku mcm risau sgt lah kt tempat cucuk td. pas da bes makan, basuh tgn, tibe2 aku melihat kawasan sekeliling (masih duduk di atas kerusi tempat makan) menjadi silau2, kelam2 siket.OMG! aku pasti dan yakin. aku mengalami masalah hendak pitam. nasib baik zuzu ada di situ. ye! aku tahu die paham sebab die jugak sering mengalaminya. haha. pegang je tgn die. die kate tgn aku sejuk. haha. kompem aku nak pitam. malunyeee kt diri sendiri.hak3.selepas 5 minit la kot, aku tak sempat tengok jam lagi, pastu da kembali ok. ni semua terjadi sebab perasaan aku yang asek merisaukan tentang injection tu. adoi. aku sendiri tak paham kenapa. dulu masa kat sekolah, amek darah pon aku jadi mcm tu, kt matrik wat ujian darah pon jd mcm tu. haha. rasa macam diri ini layakkan bergelar seorang doktor??haha..takpe, darah haiwan aku tak takut. hehe. tp masalahnya orng inject je kot, tak tengok darah pon. kenapa kah aku berasa hendak pitam? aku sebenarnya seorang yg ganas, kenapakah aku bley nk pitam??haha.(perasan).alamak, ok! aku nak siapkan assignment farmacology nie. ok. babai dulu. ada lagi cete2~

No comments: