.A STORY.: aku. rehat.
BLOGGER TEMPLATES AND YouTube Layouts »
online photo effects

Tuesday, July 20, 2010

aku. rehat.

Salam sejahtera to all. eheh. emosi kembali stabil. baiklah. malas nak panjang2. cuma ingin mengkontrolkan semula entri b4 ni. supaya nampak lebih stabil dan kurang emosi. haha. emo la haida ni. eh, lantak la kan. haha. tapi yang pentingnya saya suka diri sendiri. haha. gila. tension tol dengan kulit nie. nak mengelupas la plak kan. sudah merasa kurang keyakinan terhadap diri. iklan jap, di samping itu, yang penting kat sini aku nak cakap, sekali je orang tu buat annoying kt aku, then aku lembut lagi, then buat lagi, lepas tu sampai bile pon aku menyampah kat dia. mintak maaf awal2. aku payah nak tak suka kt orang, tp kalau dah sampai tahap yang mendidih, memang aku bantai. haha.

yang penting aku nak bahagia jugak! cubaan dalam hidup ni, mmg byk. tabah dan sabar. ye. itu aku sekarang.

daaa~

No comments: