.A STORY.: WANT TO SAY THANK YOU TO HIM.
BLOGGER TEMPLATES AND YouTube Layouts »
online photo effects

Tuesday, October 11, 2011

WANT TO SAY THANK YOU TO HIM.

Sabri, terime kaceh sebab temankan. Die jadi cekgu untuk seminggu untuk aku. Hehe. Jangan men-men. Die garang tau. Kalau belajar dengan die nanti nanges2. hek3. Gurau jek. 

Saje tulis belog nie sebab nak awak tau yg saye ni sgt2 terime kaseh la sebab sudi nk ngajar2 dah 3 hari termasuk hari ni. ade lagi rabu khamis jumaat sabtu ahad. Lepas tu die cuti. jadi sye kene habeskan belajar dalam mase 5 hari supaye betol2 oke dan faham!
Walaupun die ingat saye tak dengar nasihat dan tunjuk ajar die, tapi kat sini sye nak bgtau yg semua yg saye dapat laksanakan hari ni adalah tunjuk ajar die jugak. sebab die yg ajar saye dari hari 1st sampai hari ini. 

hah. saye ni lembap sikit tau. tapi jangan risau. sebab saye dah mula ade semangat nk belajar..tapi saye harap awk tak bosan ajar saye tetiap hari.Tau!

Tq jugak sebab awak still bagi semangat mase sye nanges2 dengan ketidak bolehan saye semase proses pembelajaran tu. Sedih kerana ade perkara yg lebih mudah, tapi saye kena lalui yg lebih susah. Tapi atas nasihat die, saya rase saya bersalah seolah tidak bersyukur. Tq sebab bagi saye semangat dan tak biar saye down.

Walau ape-ape pun, saya nak awak tau.... Saya suke belajar bila awak ade.haha. Jiwang kan. Eh, biarlah. belog aku kot. hak3.

No comments: