.A STORY.: Maaf tak bisa menjadi yang terbaik
BLOGGER TEMPLATES AND YouTube Layouts »
online photo effects

Monday, August 8, 2011

Maaf tak bisa menjadi yang terbaik


Terasa terkongkong. Bukan. Dikongkong..aku rase hidup aku sangat terkongkong..aku pun teringin nak keluar dengan kawan2 bile aku kat rumah. teringin nk pergi bandar dengan kawan2. Nak bawak kereta sendiri je pegi bandar. Pergi beli itu..beli ini. Ikot kawan bile ajak teman beli barang.

Tapi aku tak dapat buat. Aku seolah2 macam kene duduk rumah habeskan cuti aku selame 4 bulan ni. Kalau nak keluar dengan mak abah je. Jangan pandai2 nak keluar dengan kawan-kawan.kalau aku mintak izin nk pegi keluar dengan kawan2..susah nak bagi. Kalau bagi pun macam nak tak nak jek..”p la kalau nk p sangat” ble cakap macam tu..aku da hilang mood. Aku tak pandai nak lawan sebab nanti aku nanges.

Kadang2 aku rase tertekan sangat. Buat itu tak leh..buat ini takleh..aku tau aku bukan baik sangat. Sebab aku memang suka jalan2 sebena nye. Sebab aku suke habeskan mase bosan dengan jalan2. Tapi aku tak dapat buat sume tu selalu. Bile aku beruniversiti je baru aku ade peluang. Tapi tak semudah tu..sebab aku ade komitmen untuk belajar dan assignment. Sebab tu aku teringin nak amek mase cuti ni sebagai mase untuk aku keluar hangout.

Kadang2 terkilan sebab rase tak dipercayai. Bile aku keluar dengan kawan2 perempuan pun payah nak bg. Aku sedih. Aku tahu diorang sygkan aku. Aku pun sygkan diorang. Tapi diorang tak pernah bg aku peluang untuk aku rasa apa itu remaja. Aku dah 22tahun. Aku masih tahu batas2 pergaulan. Aku masih ingat dan aku tahu semua tu. Aku minta sangat supaya aku di beri peluang. Untuk mengisi mase lapang aku dengan kawan2 dan diberi kepercayaan. Bukan aku meminta untuk bebas bersosial. Tapi aku cume minta untuk jadi seorang remaja. Aku pun tak nak bebas social..Cuma aku rasa aku bukan remaja yang sebenarnya..walaupun aku dah 22tahun sebenarnya…give me a chance.. (T,T)

No comments: