.A STORY.: Semua tu bergantung pada usaha diri~
BLOGGER TEMPLATES AND YouTube Layouts »
online photo effects

Monday, July 4, 2011

Semua tu bergantung pada usaha diri~


Aku pun nak kulit lawa..aku pun nak kurus bukan keding..aku pun nak pandai..aku pun..aku pun..tapi ape aku buat??

(monolog2 dalaman yg aku sering dengar dari hati aku sendiri)

Nak kulit lawa?jage kulit malas..b4 tido ingat aku rajen cuci muke sangat?teruk betoi.pastu ade hati nk kulit lawa.kadang2 ngntuk terus jer tertido. bangun pagi baru mandi segala bagai.

Nak kurus bukan keding?malam2 kalau lapa bantai je makan sampai kenyang. Kurangkan nasik jarang2..bile lauk tak sedap baru kompem nasi kurang. kurang makan hanya untuk seminggu..pastu celah mane kurus nak mai nye? Jogging pemalu. Takut orang kate2..bese ar..kwsan felda.pelik jugak kalau nampak yg jogging kat depan uma aku sebab aku tak pernah nampak lagi..hehe.

Nak pandai? target cuti sem yg lame selame 4 bulan nk studi..tapi ni cuti sem tinggal 2bulan setengah haprak pun takdak bukak buku. Bukan kate bukak buku nak bace..note2 yg bawak balik melambak pun tak kemas lagi. Sedangkan report practical aritu pun ade aku siapkan?teruk tol…

Berangan je lebih. So for my information..esok ari senin! Mesti mulekan ape yg perlu! Bende2 yg aku nak tu takkan berlaku kalau aku hanye duk makan tido..tengok tv..layan korea..takde nye. Sume tu bergantung kt diri sendri. Kalau tengok orang yg kulit lawa2 ni..badan lawa ni..majoriti memang diorang jage life style diorang. Kecuali hanya ade kurang 10% jek yg memang semule jadi pun. So..semua tu bergantung kepada diriku sendiri! Chaiyok haida!!!

No comments: