.A STORY.: how do i live~
BLOGGER TEMPLATES AND YouTube Layouts »
online photo effects

Monday, June 21, 2010

how do i live~

salam petang. ok. hari ini adalah hari yang seperti biasa. haha. aku dah lakukan sumthing perubahan dalam hidop aku. apekah itu biarlah rahsia. haha. cewah. bajet jew.
"banyak orang kenal diri orang lain, tetapi tidak kenal diri sendiri, sebab itu orang sibuk memikirkan kecacatan orang lain daripada kecacatan diri sendiri"
aku suka kata-kata nie. aku jumpe masa baca majalah Dara.com. hehe. kantoi bace. ok. pesalahnya kan. so, aku sedikit terasa dengan kata-kata tersebut. sebab aku taw banyaknya silap aku sebenarnya. ok. aku tau dan aku nak ubah. erm. kadang-kadang kita rasa kita mahu yg terbaek, cuba melakukan yang terbaek, tp mungkin apa yang kita lakukan tu terbaek semata-mata untuk kepentingan kita tanpa memikirkan orang lain. aku teruskan sesuatu untuk yang terbaik. dan aku sanggup berubah jika itu yang terbaik. sebab aku tahu dalam hidup aku, aku ego dan terlalu mengo_ _ k_ _ g. dan dah sampai satu mase untuk aku buang jauh2 perangai yang tidak disenangi mana2 pihak. haha. emo plak. ok, jgn emo ok haida. so, untuk tak emo kan, aku nk cite pasal benda len.
ada orang gila ni aku pon tak tahu sape hantar msg pelik2. haha. so wat. jgn la ganggu wahai kakak or abang oit. saya tataw kamu tu pompuan or laki. so, saya xleh nak perasan lebih2 kalo bls msg kamu. so enough ok.

kenapa hari ni tak de Benci Bilang Cinta??tertanya2..

No comments: